Dålig människa.

Usch vilken dålig människa jag är. Det har iaf Linda sagt. Eller jaa... hon sa dålig bloggare.. Men endå!
Men jag har faktiskt varit helt död av trötthet och utmattning, så har inte orkat.
Så håll käften svettlinda.

Tentan kändes iallafall jätte bra ! Så skönt att den är över :)
Annars så rullar skolan på. Får mycket beröm så det är fint. Galet kul är det med som tur är :)

Sen har jag lite ångest över i helgen. Är ju långledig, lör-tis. Vad fan ska jag göra i Tullinge i fyra dagar helt själv ??
Funderar på att åka till Kungsbacka, men tågbiljetterna är så jävla dyra :( Så vet inte vad jag ska göra faktiskt...
bajs.


mina fina kisse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0