Herregud.

Haha kan inte sluta skratta åt skillnaden på mina bryn! Dom såg ju förjävliga ut. Nu är dom jävligt snygga :)

Bestämde mig förut när jag prata med mamma att jag åker till Kungsbacka på fredag. Så skulle gå in nu och boka bille. Tror ni det fanns några ? NEEEEEEJ!!!
Va fan?!?! Va ju inne igår och kolla, och nu idag finns det inga. Det står inte slutsåld heller, utan bara finns ej. Kul. Jävligt kul. När jag liksom hade bestämt mig, blivit glad inför detta. Finns ett tåg kvar, det kostar 845 spänn. Njaaaaaa, skulle inte tro det va. Skulle kunnat lagt 500, för att jag verkligen vill dit, men över 800, nejdu.
Hopp, händer nu då?

Ska nu iallafall sminka av mig och krypa ner i sängen. Imorgon väntar en förmidda på salongen och sedan kemi, vi ska göra läppbalsam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0