Kolla in brynen.

Hahaha kolla bilden jag la upp igår, på mina bryn, och så kollar ni på bilden som är på headern, HAHA!!
Fan va fula dom va asså. Hur kunde jag gå runt så?
Well well. Är påväg till skolan nu :)
Är på ganska bra humör, hoppas det håller i sig. Hoppas också på att det finns tid över idag mellan kunderna så jag kan få mina fransar och bryn färgade. Man blir så bortskämd med att hela tiden göra massa sånt. Lika med vaxningen. Vaxade benen i förrgår och axillerna igår. Vill inte raka längre haha :)
Fint väder är det med. Och varmt. Är sommaren påväg? Man kan ju iaf hoppas :) Glöm vad jag sa. Precis när jag skrev detta så gick solen i moln och det börja blåsa :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0