Lalalala.

Trött som vanligt. Men det går väl över snart.

Idag på kemin så gjorde en salva, och ett läppcerat. Det va riktigt kul faktiskt :) Känns lite häftigt att man har gjort det själv hihi.

Sen igår då, så började jag kolla på flyg ist, till Göteborg. Och det fanns ju. Och så skulle jag beställa nu, tror ni det fanns ? NEEEEJ klart som fan att det inte fans. Blir så jävla trött på mig själv. Va fan beställde jag inte på en gång för ?!
Ah men började kolla på tågbiljetter på lördag då ist. Så nu bokade jag iaf på en gång ! Så tåget går 07.44 på lördag morgon. kuuuuuuul, inte.
Men nu kommer jag iaf dit :)

Efter skolan idag mötte jag upp Sanna :) Så vi gick och käkade på TacoBar och sedan tog vi en fika och snacka massa. Va jätte kul, alltid kul att träffa Sanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0