Långledigt.

Ja nu jävlar är jag ledig i fyra dagar. Ska bli såååååå skönt :D
Men jag längtar inte till klockan ringer imorgon bitti. Va länge sen jag gick upp före klockan 6 en lördag.. Usch, inte mänskligt ju. Undra hur mycke folk det kommer va på tåget ? Vem är så dum att åka tåg frivillgt så tidigt, en lördag ?! Jag uppenbarligen..
Men det äre värt :)

Håller just nu på att packa. Blir alltid en tung väska, fattar inte. Hur mycket behöver jag egentligen. Inte ens hälften skulle jag tro. Men kommer glömma nått om jag packar om den nu.

Har varit helt underbart väder idag i Stockholm :) ♥ Fick tillochmed ha brillorna på mig när jag gick till bussen vid 7 imorse hihi. Va lika fint och varm när jag åkte hem. Men sen vid 7 tiden så började det regna, så trist..

Nu måste jag fortsätta packa, hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0