20.

Har varit hemma från skolan idag.
Vaknade med magont och illamående. Mår dock bättre nu :)
Så imorgon blir det skola igen, 12-20.
 
Måste bara säga igen att helgen varit så galet bra ! :)
I fredags satt vi (jag, Linda, Elin, Patrik och Angelica) hemma hos Linda i Degerfors och drack. Senare sen drog vi ner till öltältet :) Va riktigt kul faktiskt :)
 
På lördagen va jag så bakfull så det finns inte. Längesen jag mått så jävla dåligt haha. Det va hemskt !
Tog iallafall bussen till Degerfors och gick på marken en sväng. Sedan hem och sova i soffan med Patrik och Angelica hihi.
Sen på kvällen va det dags igen. Mer alkohol och fina vänner :) Drog vidare till Statt och Italobrothers. Sååååååå bra vare ! Riktigt kul.
Linda tappa skorna på borggården längst fram vid scen och fick massa glas i fötterna haha. Inte så kul egentligen, men. Fast jo, lite kul nu i efterhand hihi :)
 
Nu ska jag fixa lite inför skolan imorgon och sedan sova. LATER !
italobrothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0