Jisses.

Herreguuuuud va trött jag är.
Kom hem och somna direkt haha. Sov i 1,5, behövdes :)
Nu har jag iallafall lagat mat och ätit :)
 
Idag hade vi bara förmiddagen på salongen ju. Fick en vaxning, hela ben + bikini. SÅKLART! Haha, bara för att vi skulle vaxa sen. Men då var jag ju uppvärmd iallafall :)
Sen efter lunch vare dags att vaxa varandra. Jag vaxade hela ben på Charlotte och hon vaxade halva ben och armar på mig :)
Har ju inte vågat vaxa armar sen vi gjorde det sist. Min överhud på ena armen följde ju med haha !
Men denna gång så gick det bra ! Blev lite irriterad på samma arm som sist, men vart bra :)
 
Ska gå upp och diska nu, och sedan ta mig en dusch :) Och sen hoppa i min otroligt sköna onepiece hihi.
 
 
 
 
 
ps. vaxa inte armarna, det är GALET beroendeframkallande. ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0