Kvällen.

Sitter och kollar på en av mina favorit serier, efter Förhäxad såklart :D, NCIS. Såååå bra :)
 
Gick bra på massagen idag, Jag hade en bra kroppshålling osv :)
Min lärare frågade om det va nått som kändes konstigt eller så. Och då tog jag upp problemet med min knöl på höger handled. Får så fruktansvärt ont i den när jag masserar.
Så hon och jag kom fram till ett nytt grepp för mig med den handen. Får dock inte göra så på examen, men fram tills dess :) Så jag inte sliter ut handen helt.
Tänkte att jag ska försöka komma iväg till en läkare som kan kolla på den.
Möjligtvis operation om ett år kanske, så jag slipper smärtan.
 
 
Nu ska jag kolla klart på NCIS och sedan sussa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0