2 veckor.

Idag har jag bott här i 2 veckor. Tiden går fort, jätte fort :)

Ska snart hoppa in i duschen, slänga i mig lite mat och sedan åka hem till Sanna och öva lite :)
Ikväll ska jag sitta framför TVn och kolla på melodifestivalen :D WIHO ! Äntligen haha. Tråkigt bara att jag inte kan kolla ihop med Linda. Ända sen tiden i Nacka har vi kollat på det tillsammans. Men det får gå ändå :)

Kul att det fanns intresse för manikyr och pedikyr :) Hoppas att ni förstår att jag är nyyyyy på detta, och det kommer inte gå fort och ni får ha överseende med det :)
Men tänkte att jag ska göra upp ett typ av schema för dagen, så alla får en viss tid när ni kan komma. Jag har ju bara den dagen, så har ni något planerat den dagen så kan jag tyvärr inte göra så mycket. Ni får den tiden ni får helt enkelt :)



Kommentarer
Postat av: Challe

Jag jobbar den dagen såg jag så jag kan ju inte då tyvärr:/ hade gärna velat annars, e ju sååå skönt:)

2012-02-04 @ 13:54:26
URL: http://challej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0