28.

Hade första tentan idag ju. Anatomi. Gick bra tycker jag. Har ju som sagt aldig haft svårt för skrivningar, så detta gick bra hoppas jag :)

Helgen dårå. Va så himla kul att få träffa alla fina vänne och mina katter :) Men jag börjar ångra lite att jag åkte. För det var verkligen så fruktansvärt jobbigt att åka därifrån... Jobbigare än första gången.
Men men.
All manikyr gick bra, alla vart nöjda :) Sminkade även Angelica till middagen och festen, vart såååå nöjd !
Själva middagen va supertrevligt. Men sen festen. Jag kunde inte slappna av. Tänkte på massa jag inte skulle tänka på osv. Så jag hade tyvärr inte så kul :(
Tog tyvärr inga bilder heller.. Kass jag är haha. Tog bara massa bilder på katterna hihi. Så dom lär ju dyka upp nån gång ibland när jag bloggar från mobilen :)

Nu ikväll har jag varit så jäkla duktig och lagat god mat och fixat matlåda :) Sen va jag ute och gick i 3 timmar. JAAAAA, 3 timmar ! Jag ljuger inte. Så nu har jag så galet ont i benen...
Nej nu blir det sängen. Imorgon väntar en heldag med vaxning. MHM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0