5.

Jag gillar inte söndagar. Inte alls. Det är en sån dag med massa måsten. Tvätta, städa, plugga osv. Nej fy.
Ända gången jag gilla söndagar va när jag jobba D-helg på Max, för då kom K-chefen 4 haha :) Då vart jobbdagen så kort.
Så idag har jag tvätt och städdag. Tråkigt. Måste laga mat så jag har matlåda med. Ingen aning vad jag ska göra heller. Nu när man är fattig student så kan man inte äta ute lika ofta som innan, eller aldrig typ.

Har en fruktansvärt rolig vecka framför mig iallafall :) Och på torsdag har vi första lektionen i make-up, spännande.
Kan ju säga att det va längesedan man längtade efter att få gå till skolan haha :)

Och om 5 dagar kommer min finaste hit!! LINDAAAA :D Vi ska ha världens bästa helg, The Bridge och massa myyyyys :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0