9.

Vad jag önskar nu att jag hade alla vänner här i Stockholm. Vi har fått lov att, under ett antal dagar i början av april, ta med kompisar till skolan för att göra behandlingar på dom i skolans lokaler, gratis :) Vill så gärna göra det på mina vänner, mer dom finns ju inte här tyvärr :(
Men dom här dagarrna är iallafall till för oss att träna, då vi den 16 april ska upp till salongen för salongspraktik. Allstå göra behandlingar på riktiga kunder. NERVÖÖÖÖÖS !

Vill också säga till mina vänner, som jag kommer träna mycket på varje gång jag är i Degerfors/Karlskoga, att det så klart är gratis nu så länge jag är nybörjare och behöver träna. Men sen när jag kommit en bit i utbildningen, och ni fortfarande vill att jag gör behanlingar på er, så tänker jag ta en symbolisk summa, som täcker kostnader för produkter osv, hoppas detta är okej ♥ För jag vill såklart fortsätta träna på er även då :)

Kommentarer
Postat av: elin

fan! Jag skulle ha velat vara där då! :) men du kommer ju hem snaaart! :D <3

2012-02-12 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0