Det finns en anledning.

Ja det finns en anledning till att det inte har varit någon uppdatering i helgen. Och denna är att min fina fina vän Linda har varit här ♥
Helgen har verkligen varit bra :) Men jag och Linda lyckas alltid med något, så självklart har det varit vissa saker som förstört.

I fredags möttes vi upp när jag slutat skolan. Vi gick och käka kinamat, såå gott vare :) Sen vidare hem till mig. Lite förfest bara vi två, och sen vidare in till stan till vårat ställe, The Brigde :) Men sååååklart så var det en ny klubb där nu. Amnesia. Ni hör ju bara namnet. Så kasst vare. Men vi gjorde det bästa vi kunde, dansa, shotta osv.
I lördags åkte vi till Humlegården och grillade med Benne och tjejerna :) Sen hem till dom och snacka en massa och drack champagne :) Efter det blev det hem till sängen med cola, glass och godis framför melodifestivalen. Äntligen fick vi se den tillsammans :D Haha.
Idag har vi varit på Nacka Forum och ätit världens godaste kyckling och nudelwook ♥ Har också varit på stan och kollat runt.
Sen var det bara att lämna av min älskade Linda vid tåget och säga
hejdå :( Men vi ses om 2 veckor igen :D

Nu blev ju detta bara massa om vad vi har gjort men så är det med det :)
Ska slänga upp lite bilder från våran roliga fredag haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0