En vän.

Jag har en vän, en fin vän som jag har kännt i många år. En vän som jag kan ringa mitt i natten om jag vill prata, en vän som alltid har funnits där. Hon är vacker, den snällaste och mest osjälviska människa jag känner. Hon heter Anna-Karin.
Hon är en sån underbar människa som verkligen betyder så oerhört mycket för mig.
Hon har lyckats så bra med allt hon gör, jobbar med sin dröm och är en stor förebild när det gäller sånna saker.
Jag saknar henne. Jättemycket.





Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: elin

Mina fina brudar! <3<3 :)

2012-02-04 @ 11:33:39
Postat av: Anna o Emil

Men ååh vad du är underbar Lina !! <3<3 Blev jätte jätte rörd av det du skrev.. Du ska veta att jag tycker det samma om dig! Älskar dig vännen <3

2012-02-04 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0