Försökspersoner sökes!

Den här dagen började rätt uselt. Inställda tåg, nedrivna ledningar, snöstorm, olyckor osv. Kaos i Stockholm helt enkelt. Så det blev taxi till skolan och 30 min sen. Men men...
När jag väl kom till skolan så stod det vaxning på schemat. Dock behövde vi inte vaxa eller bli vaxade idag haha :) Vi hade en genomgång och blev visade hur en vaxning går till. Och mitt under det så ramlar en av tjejerna i klassen ihop ! Hon svimma. Så jäkla obehagligt. Men nu mår hon bra, skönt.

Men nu vill jag ta upp en sak här. Har hört att jag tydligen uppdaterat dåligt. Okej.. ? Vill inte hänga ut någon här men.. SOFIE ! Skit snack, uppdaterar ju varje dag. Det gör inte du. Så håll käften.
Så, skönt att få det sagt.
Nu kanske ni undrar vem Sofie är ? Ja asså det är en tjej som jag jobba ihop med på Max, ingen speciellt, inte speciellt roligt heller så.. Nu glömmer vi henne :)

Har precis kommit ner till mig. Har lagat mat, tacooos :) Och sitter nu här och ska slå på en film och somna tidigt :)


Sen har jag en fråga. Jag kommer ju till Karlskoga den 24 feb. Och jag behöver verkligen öva på allt jag lärt mig. Så vilka skulle vara intresserade att ställa upp som försökspersoner på manikyr (filning, rengöring, massage och lackning) och pedikyr (fotbad, massage och kanske något mer om vi kommit så långt i utbildningen) ???
Den 25 feb blir det isåfall, en lördag.
Snälla släng iväg en kommentar så jag vet om det finns intresse. Skulle va så bra för mig, och skönt för er haha ;) För isåfall så blir det öppet hus hos Elin, så kan vi bestämma tider för er som vill :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! jag vill ha manikyr! :D

2012-02-03 @ 20:28:06
URL: http://asofieh.blogg.se/
Postat av: Sari

Jag skulle lätt kunna vara försöksperson:) :)

2012-02-03 @ 20:47:56
Postat av: Challe

Jag, jag, jag!!!!!:)

2012-02-03 @ 21:02:32
URL: http://challej.blogg.se/
Postat av: Challe

Jag, jag, jag!!!!!:)

2012-02-03 @ 21:03:07
URL: http://challej.blogg.se/
Postat av: anna

Sjääälvklart jag :-D

2012-02-03 @ 22:54:51
Postat av: elin

haha jag kommer definitivt! :D :P

Då blir vi alla vackra till kvällens bravader! :D

2012-02-04 @ 11:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0