Fullt upp.

Har packat klart väskan tills på fredag haha :) Så mycket längtar jag!
Nej men jag har så himla mycket som händer efter skolan denna vecka. Så tänkte att det kan va skönt att ha den färdig packat och slippa tänka på det. Ännu ett stressmoment i vardagen.

Mån: Möte på Max, plugga.
Tis: Åka till Nacka för att fixa Sams naglar.
Ons: Kaaaaanske en fika inne i stan, annars plugga.
Tor: Stanna kvar i skolan och göra behandlingar med Ann.
Fre: TÅG MOT DEGERFORS !

Så ser min otroligt roliga vecka ut :) Gillar när det är saker som händer. Som man kan se fram emot.

På tal om stress. Vi ska göra ett typ av fördjupningsarbete i skolan senare i utbildningen. Och då får vi skriva om vad vi vill som har med hud, kropp och hälsa att göra. Och jag funderar på att skriva om just stress. Kan det vara något tro ?

Kommentarer
Postat av: elin

Fredagsplanerna låter ju heeelt GRYMMA! :D:D <3

2012-02-20 @ 14:21:07
Postat av: elin

Stress tycker jag som ett bra ämne med btw! :) Det finns det mycket forskning och tips om, och det är ett bra ämne att kunna. och det berör nästan alla nuförtiden. Satsa på det du! :)

2012-02-20 @ 14:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0