Kämpa.

Har kämpat mig igenom 30 instuderingsfrågor i anatomin. Hej död hjärna.
Har aldrig haft problem med att plugga in saker, och det mesta i anatomin sitter nu. Men det känns så jobbigt att vi har två genonmgångar kvar, och tentan är nästa tisdag. Vilket betyder att jag skulle behöva sitta och plugga hela helgen. Och då får jag lite ångest.
Får se till att plugga på tåget till och från Degerfors. Kanske får bli lite plugg på söndag med...

Har gråten i halsen. Det kommer några tårar. Jag vill ha mina katter hos mig.
Kanske låter hur löjlig som helst. Men dom betyder verkligen allt för mig. Dom är mina barn ♥
Längtar så otroligt mycket tills på fredag. När jag kan ropa på dom och dom kommer springade. Dom är riktiga mammagrisar hihi ♥

Ska lägga upp en bild i ett annat inlägg på mina små. Har en mysig bild på mobilen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0