Kasst.

Kass uppdatering jag vet. Men har varit så trött nu dom senaste dagarna och nu på kvällen har jag inte haft något internet.

Nu till något annat. Idag hade vi halvdag, så slutade vid 12. Hade ju då bara en lektion, vilket var ans.beh. ÅÅÅHHHHH helvete va roligt det är! :D Har börjat med massagen nu med, och ah, det går inte att beskriva men, när jag gör en behandling på någon så känner jag ren lycka! ❤

Just nu händer det inte så mycket mer här i Stockholm och Tullinge tyvärr.
Sitter just nu och pluggar och äter en macka och lite yoghurt :) När jag känner mig klar här blir det en dusch och en film kanske. Och om jag känner mig själv så kommer jag nog bli klar snart haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0