Kent.

Har börjar lyssna ganska mycket på Kent sen jag flytta hit av nån anledning. Vette fan varför. Har aldrig varit ett stort fan av dom. Men nu är jag tydligen de haha.
Men har faktiskt sett dom live. På slottsskogsvallen i Göteborg. Kent och Thåström spela där. Åkte ju såklart dit för att se älskade Thå, men va rätt kul att se dom med. Sjukt bra live !
Sen kommer ja ihåg när jag skulle börja gymnasiet. Då va vi tvugna att göra en audition innan, som avgjorde lika mycket som betygen. Och då läste jag en låttext av dom, Sverige. Gjorde det tydligen ganska bra då eftersom jag kom in haha :)

Nu har jag snart tvättat klart. Väntar på sängkläderna som är i torktumlaren nu. Ska ta en dusch sen med. Är så skönt att lägga sig nyduschad i nytvättade sängkläder :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0