Nacka.

Var ju i Nacka igår. Så himla kul att träffa A och pojkarna igen :) Mina fina pojkar
Så jag blev bjuden på mat, vi drack ett glas vin och bara pratade om allt som händer i våra liv. Var även med och nattade pojkarna, mysigt ♥
Kan lova att det inte dröjer tills nästa gång jag åker dit, kanske blir övernattning då med :)

Idag hade vi ansiktsbehandling och manikyr. På ansiktsbehandlingen fick vi lära oss avtvätt idag. Alltså hur man tvättar rent ansiktet från smink och oreneheter innan man går vidare i behandlingen :) Så jävla kul ! Sen på manikyren fick vi lära oss handmassagen. Så nu kan vi en hel manikyr :) Säger det igen, så jävla kul !
Allt är så jävla kul :D

Träffade Sanna idag, mysigt :) Vi fikade och satt och pratade. Va verkligen jätte trevligt att träffa henne :) Så på lördag ska jag hem till henne och öva manikyr, måste träna haha.

Nu blir det en dusch och sen sängen. Måste va utvilad så jag vågar med dagen imorgon, första lektionen i vaxning, nervöööööös.


Jag och mina fina pojkar

Kommentarer
Postat av: Challe

Du får jäääääättegärna öva ALLT du lär dej på mig!:)

2012-02-02 @ 22:00:58
URL: http://challej.blogg.se/
Postat av: Anna o Emil

Oooh vad härligt, glad för din skull <3 massa positiv energi ! Kram :) <3

2012-02-03 @ 11:50:04
Postat av: Sanna

Ja, jättemysigt :) ska bli skönt för mig att vara försöksdjur ;) haha!

2012-02-03 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0