ÖL-in.

Har precis haft ett bra samtal med världens bästa Elin :) Vi pratade om hur bra helgen kommer bli hihi.
Klockan 14.30 anländer jag till Degerfors. Linda hämtar upp mig och vi åker till Karlskoga för att äta på Som hemma :) Sen kommer Elin och Angelica till stan där vi ska en sväng till systemet. Efter det blir att skynda hem till Elin, och där... DÄÄÄÄÄÄR, finns mina bebisar och väntar på miiiiiiiiig :D ♥
Ursäkta om jag tjatar om fredag men jag längtar så haha :)

Stannde ju kvar i skolan idag och tränade ansiktsbehandling med Ann. Gick ganska bra tror jag. Vi hann med det vi skulle och hann göra på båda :)

Sen att blogg.se appen är åt helvete fortsätter ju. Varje gång jag ska göra ett inlägg med en bild så går det inte. Men om jag kör utan bild på publiceras det direkt ! Galet irriterande...

Hitta några "fina" bilder på mig och min fina Elin :)




Älskar dig Ölin ♥

Kommentarer
Postat av: elin

haha snyggare brudar finns ju inte! ;) <3<3

2012-02-22 @ 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0