Smärta.

Första vaxningen idag. AJ ! Har aldrig kännt den typen av smärta förr. Gjorde så fruktamsvärt ont. Men det gör mindre ont för varje gång, tur de haha :)
Men det va galet kul att vaxa :D Gjorde på en tjej som heter Linnea, och det blir skit bra och va så kul :) Sen efter det hade vi brynfärgning och plockning. Jobbade även då med Linnea. HELVETE va snygga bryn hon fick ! Vart så jävla nöjd :)
Jag själv håller ju på att spara ut mina bryn, så dom får en snyggare form. Så mina ser nästan värre ut än innan färgning och plockning. Men det är bara att härda, snart kommer jag också ha snygga bryn :)

Så nu längtar jag tills jag ska vaxa Sanna :D Haha. Hon kommer till skolan och ska få en gratis behandling, så det ska bli kul ;D

Imorgon går vi bara halv dag, så slutar vid 13, skönt med sånna dagar ibland :) Då ska jag söka jobb och sedan hem och plugga hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Anna o Emil

det gör AS ont att vaxa benen, så ont att jag klarade inte av det så emil fick göra på mig o han garvade o jag skrek haha och då var det vaxning man kan köpa på ica typ.. Tänk era grejer då som är riktiga :S aj aj aj

2012-02-14 @ 20:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0