Tomorrow...

Imorgon vid den här tiden sitter jag hemma hos Elin i hennes soffa och myser med henne och alla våra djur :) ♥ Känns så skönt att vi bara har halvdag imorgon. Då får jag mer tid i Karlskoga :)

Idag hade vi fysik. Är inte speciellt förtjust i det ämnet. Men tur att det är på basic nivå. Man känner igen det mesta från högstadiet. Men är ändå inte så värst intressant tyvärr haha.
Sen på eftermiddan hade vi make-up. DET är kul :) Jobbade med Ann. Vi jobbar riktigt bra tillsammans, ett bra team !
Vi tränade skuggor. Hon la en rosa/lila skugga på mig, skit snyggt verkligen ! Vart en riktigt partymake-up. Fattades bara lite lösfransar och lite pärlor så ;) På henne la jag en blå skugga. Vart helt okej. Men det var en svår färg att jobba med. Plus att Ann är lite äldre, och har en del rynkor, så var ganska svårt att måla på henne. Men det var kul med en utmaning ! :)
Har bara bilder på mobilen tyvärr, och det funkar ju inte att lögga upp bilder
där :( Ska försöka sen, men vi får la se om dom kommer upp.

Ska nu gå upp i köket och fixa lite mackor tills imorrn, sen packa klart och plugga lite. Sen blir det sängen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0