24.

Sítter här och blir lite galen på mig själv.
Gissa svettis vad jag tänker på, GISSA ? Åhhhhh blir galen !!! Varför kan jag aldrig sluta plåga mig själv med detta ? Varför kan jag inte bara glömma det som varit och gå vidare ? Haha. Men tyvärr så finns det ju ingen knapp där man kan stänga av eller på sina känslor. Jag röstar för att en sån knapp ska införas snarast möjligt. För jag behöver den. NU.

Nog om sånt skit.
Ska nog krypa till sängs nu. Är trött. Och imorgon står anatomi på schemat. Och detta kommer bli ett tungt ämne så lika bra att vara utvilad.

Skulle just nu sitta fint med lite tjejsnack i soprummet på Max.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jobbiga tankar :( Jag önskar oxå vi kunde stå där inne ta en cigg och kaffe o prata av oss! Saknar dig <3

2012-01-25 @ 00:48:39
URL: http://fifflaan.devote.se
Postat av: Svettis

Vi ska uppfinna den där knappen..

2012-01-25 @ 07:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0