25.

Sitter och kollar på Livet blir bättre. Idag handlar det om Anton Hysén. Så jääääävla snygg!! Synd att han är bög bara... Kul för han, tråkgit för mig. Haha.

Kollar runt i mitt rum här och ser inte ett enda katthår. Inget. Men jag vill ha katthår överallt. Saknar mina bebisar :( Vet att dom har det superbra hos Elin, men jag vill ha dom hos mig. Vill ha mina två hårbollar vid fötterna när jag ska sova..




Ursäkta bildbomben men mina bebisar är bäst ♥

Imorgon så ska vi få behandlingar av oktober -11 klassen hela dagen. HELA DAGEN ! Fatta asså. Vi ska få ansiktsbehandling med avslutande make-up, helkroppsmassage och manikyr. Underbart :)
Så nu ska jag tagga inför imorrn, hej så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0