31.

Har ganska nyss kommit ner till mitt rum efter att ha varit duktig och pluggat i ca 2 timmar :)
Sååååå många ord att lära sig, såååå mycke information att ta in. Men nu känns det bättre.

Idag slutade vi vid 11, kort dag :) Mötte upp Jakob, kul med ett ansikte man känner igen, för att käka lunch. Sen gick vi och köpte nya skydd till iphonen, mitt är jäkligt snyggt måste jag säga :)


Sen blev det att åka hem och börja plugga. Och nu sitter jag här :)
Imorgon händer det roliga saker ! Först på lunchen ska jag till Max på hamngatan för att prata om jag ska få börja jobba lite extra där, sen till Nacka för att träffa familjen där som jag bodde hos, saknar pojkarna så !
Sen på torsdag efter skolan ska jag träffa Sanna ! :D WIEEE, en vän haha !

Nu ska jag äta glass, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0