Ensamhet.

Kan varna alla redan nu att detta kommer bli ett inlägg med mycket text.

Rätt så värdelös dag måste jag säga. Legat inne och sovit och kollat på Förhäxad hela dagen.
Blev lite piggare nu på kvällen så tog mig en promenad ner till centrum. Skönt att få lite luft.

Har även pratat med både Elin och Linda idag :) Har pratat med någon vän varje dag sen jag flytta hit, skönt. Skönt att höra en bekant röst, skönt att prata med någon man känner. Är så fruktansvärt glad för mina fina vänner ♥

Men idag har det varit en väldigt ensam dag här. Har inget emot att vara ensam, men när man inte känner någon, eller känner sig riktigt hemma där man är, så blir det ganska ensamt iaf.
När jag bodde i Nacka och jobbade som barnflicka i 2 år, så var jag dom 3 första månaderna helt själv.
Och det var så otroligt svårt, men också nyttigt. Även sen, sen jag under resterande tiden hade bla. Linda där, så lärde jag mig så himla mycket om mig själv. Hittade mig själv kan man säga.
Börjar undra om det är samma sak denna gång.
Har inte klickat med någon i klassen. Och börjar få lite panik över att umgås med samma 20 brudar varje dag.
Ska jag hitta mig själv igen? Har jag glömt bort mig själv? Äre det som är grejen..
Men är ju inte här för att hitta vänner, är här för att göra det jag alltid drömt om.
Men sen.. Har bara gått en vecka, är ju trots allt 1 år och 3 månader kvar.
Haha tror jag börjar bli galen.

Stackars er som måste lyssna på detta. Ska ta tag i mig själv och inte vara så negativ :)
Ska gosa ner mig i sängen nu med min OnePiece, äta godis och se om jag hittar nån bra film på datorn :)


En gammal bild på mig och min fina Elin

Kommentarer
Postat av: sanna

Du får leka med mig :) :)

2012-01-28 @ 22:29:44
Postat av: svettis

tänker på dig <3 / svettis & mikael.

2012-01-29 @ 12:00:38
URL: http://lindaerikssonn.blogg.se/
Postat av: elin

<3<3<3 Saknar min granne!

2012-01-29 @ 20:02:07
Postat av: LINA

Fina vänner ! <3

2012-01-31 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0