Första dagen.

Yes idag va den riktiga första skoldagen !

Började dagen 08.30 med ansiktsbehandling. Så jäääääävla kul !! :D Lektionen va på 3,5 timme, men ändå han vi inte alls långt. Mycke att lära sig.
Efter lunch hade vi en lektion i manikyr. Lärde oss lackteknik, alltså hur man ska applicera lacket på nageln. Galet svårt, men kommer bli bäst på att lacka sen.
Så nu måste jag till Degerfors och öva på alla där. Får bli en tripp i februari :)

Vi jobbar alltid två och två. Så detta blev min parters resultat på mina naglar. Jisses, jag hoppas att vi blir bättre snart haha !

Just nu sitter jag på mitt rum. Mätt och belåten. Va så jävla hungrig när jag kom hem, så ställde mig vid spisen dirket. Fick bli köttfärssås :) Vart gott faktiskt.
Ska snart ta mig en dusch tror jag och sedan läsa lite papper som vi fick idag.

Kommentarer
Postat av: pillan

Kul lina att du har börjat "nagelskolan" nu :D du kommer bli grym även på det såklart ! Tänker allt på dej !

2012-01-25 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0