Jag har inget mer än mina tankar.

Haha jisses vad stor bilden blev i förra inlägget!
Bloggade från mobilen då, så visste inte hur stor den skulle bli, men nu vet jag det till nästa gång haha.

Har kommit hem, lagat mat(blev taco), duschat och ska nu plugga lite.
Va helt kletig på kroppen av olja från dagens behandlingar, freeesh. Men dom va såååå duktiga. Och om tre månader så står min klass, januari -12, där och gör samma sak på den nya klassen som börjar i mars. Kan inte se det än, kan inte tro att jag ska kunna så mycket om tre månader. Men det ska jag kunna! :)
Tycker verkligen, än så länge iaf, att detta är så himla roligt! Känner verkligen att jag har valt rätt, det är detta jag vill göra :) Känns så bra.

Snygg va? ;)

Nej som sagt, nu blir det att plugga lite, kolla något avsnitt Förhäxad, sen nanna kudden :)

Kommentarer
Postat av: Anna o Emil

oooh så skoj :D jag kan verkligen se dig framför mig jobba på ett Spa :D

2012-01-27 @ 12:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0