Sing song.

Har precis kommit ur duschen. Så nu ligger jag i sängen och steker i min OnePiece :) Den är rosa, hihi.
Var uppe och lagade mat också förut. Första gången här. Blev en riktig glammig middag... Pasta och köttbullar. YES! Så nu har jag varit duktig och gjort matlåda med. Och ska även packa ner lite frukt och en proviva dryck. Tycker jag är ganska duktig. Iaf om man jämför med matvanorna jag hade innan..

Anyway..
Bor ju som sagt i Tullinge. Inneboende haha.
Men han jag bor hos, ja det är en man, är huuuur trevligt som helst. Så jag har ett eget sovrum, tvrum, och badrum på nedervåningen i hans radhus :) Så jag trivs ganska bra faktiskt.
Håller fortfarande på att fixa en massa så det känns lite som hemma iaf :) Massa ljus och kort överallt.


Än så länge är detta den finaste platsen i mitt rum.
Saknar min svettlinda

Ska fortsätta att götta mig i OnePiecen och slå på ett avsnitt Förhäxad :)

Kommentarer
Postat av: Challe

Ååå va kul att du skriver! Denna ska jag följa slaviskt!!

2012-01-23 @ 22:34:16
URL: http://challej.blogg.se/
Postat av: Svettis

Saknar dig!

2012-01-24 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0