Stockholm, igen.

Jajjemänsan nu är jag tillbaka !

Är också tillbaka i Stpckholm.
Ska i 1 år och 3 månder utbilda mig till spa- och hudterapeut. Alla som känner mig någolunda VET att detta är min dröm, det jag alltid velat. Så det känns förjävla bra att vara tillbaka i denna underbara stad :)

Bor i Tullinge, som ligger en bit utan för Stockholm, Huddinge ungefär. Tar 22 minuter med pendeln in till centralen, helt okej va ?

Så nu idag var min "första" skoldag. Kan nog mer kalla det för infodag kanske. Vi gick mest igenom saker, såsom schema, kläder, lokaler osv. Men det va nog mycket att ta in i min lilla hjärna, som så länge bara varit fylld med hamburgare efter all tid på Max :) Så nu är jag trött.

Men kan då ist säga att imorgon blir den riktiga första skoldagen.

Eftersom jag inte skrivit på typ, ja haha, lite över 1 år så vart detta nog som en chock för er. Men jag återkommer nog ikväll, annars garanterat imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0