19.

Det är snart slut på juni måndad. Och vart är sommaren ? Vart är värmen, vart är solen ? Den får tyka upp snart tycker jag...

Dör av tristess, så tråkigt att bara sitta inne. Men imorgon blir det skola igen ! :D Och sen på kvällen ska jag börja packa :)

Börjar bli lite små nervös. På lördag natt gör jag mitt första pass på Max på 6 månader, ska bli spännande. Jag kommer va så jävla dålig förmodligen haha.




Ska även passa på att skriva här att jag kommer erbjuda ett antal behandlingar i Karlskoga i sommar :)

Frans och brynfärgning: 100:-
Plockning av bryn: 50:-
Helkroppsmassage: 300:- (50min)
Ryggmassage: 200:- (25min)
Vaxning halva ben: 150:-
Vaxning hela ben: 250:-
Manikyr: 150:- (bygger ej naglar)
Pedikyr: 200:-
Lackning hand/fot: 50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0