Bäst.

Har haft den bästa helgen på så länge. Två frukansvärt roliga dagar med alkohol och vänner :)
Så igår mådde jag som jag förtjänade. Vilket var så jävla dåligt. Ville dö ungefär haha.

Idag är det inte heller så bra. Feber och en jävla förkylning. Inte tid med detta ! Måste vara i skolan..
Men blir hemma imorgon med, men sen måste jag gå dom två sista dagarna. Kan inte har mer frånvaro.

På torsdag är det sista skoldagen på 6 veckor. Så på torsdagkväll kommer 3 fina vänner och hämtar mig, Elin, Anna och Patrik :)
Kommer bli en så bra sommar, vet det :)



Kommentarer
Postat av: sandratherese

fin bild på dig lina!!:)

2012-06-19 @ 12:47:35
URL: http://sandratf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0