kör bah kör.

Ber om ursäkt för att jag har varit sämst på att blogga dom senate veckorna.
Har fått massa hotbrev och mejl om detta. Nej nu ljög jag. Eller..?

Har iallafall varit hemma i värmland och firat mig :) Fick en såååå fin långklänning av min fina svettlinda :) Och sen en galet snygg väska av Anna, Elin och Angelica :) Dom känner mig dom där tjejerna !

Sen här hemma i Tullinge har det varit skola och skola. Är så slut i både kropp och hjärna just nu. Bara två veckor kvar, sen är det Max som gäller :D

Imorgon är det sista tentan före sommarn. Näringslära. Så jävla tråkigt verkligen ! Pluggat har jag knappt gjort heller. Så jävla lat är jag. Men jag hoppar att jag klarar tentan, vill inte ha den hängandes...

På fredag åker jag till värmland :) Då på kvällen blir det faktiskt Statt haha. Ska se Bjöööörn Rosenström :) Sen på lördagen ska Hanna firas :) Det blir en bra helg !

Nuuuuuu måste jag läsa det där jävla häftet en gång till. Har aldrig fått ett IG och ska inte ha det nu heller. Eller jo, i tyska..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0