SOMMARLOV!

Ingen skola på 6 veckor ! Känns underbart.
Även fast jag ska jobba på Max och göra behandlingar hela sommaren så ahh, sommarlov :)

Nu är Elin och Patrik påväg hit. WIHOOO ! :D
Så hoppas på att dom är här vid halv 11.

Kan också medela att dagen har varit den värsta på länge. Ska aldrig mer härda i skolan kan jag säga. Feber och utföra behandlingar va ingen bra kombo, aldrig igen ! Så nu mår jag som förtjänar. Helt slut. La mig och sov 1,5h förut för att orka packa klart.
Får se också om jag orkar att vara med på bröllopsfesten imorgon. Antagligen inte. Kommer iallafall inte dicka. Men men, vi får se hur det blir :)

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan packa det sista :)


fina elin och jag.

jag och puttesnutte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0