Yes.

Har hunnit med mycket idag.
I skolan har jag hjälp till på cidesco examen (en internationell examen som jag oxå kommer ta sen nästa vår) som en klass skulle ta, fått mina axiller vaxade, haft en pedikyr, fått mina fransar och bryn färgade och även färgat Linneas fransar och bryn.
Kom hem, och här har jag lagat mat och även några matlådor :)
Känns bra!

Och så har jag gjort ett evenemang på facebook om behandlingarna jag ska göra i sommar, hoppas folk är intresserade :):)

Imorgon börjar jag 12. Så innan de ska jag en sväng till Gertab och handla lite kul till sommaren. Ska även titta på snygg-Walter som jobbar där, MHM snygg kille!!

Lite dålig bild kanske, men man ser iaf att brynen har blivit färgade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0