06.

Sorry att det inte blev nån uppdatering igår. Men jag somnade när jag kom hem, vaknade vid 10, borsta tänderna och somna om igen haha.
Sååå trött va jag. Och är fortfarande helt slut. Känns som om jag har förlorat flera nätters sömn.

Fick reda på anatomi tentan idag. VG, yeeeees :) Är dock jävligt förbannad på mig själv. Hade jag bara läst frågorna noggrannare så hade jag fått MGV, så jävla surt.
Imorgon är det dagt för nästa tenta. Fysik. Haha fyfan. Så jävla ointressant. Men det kommer nog gra bra tror jag, Känns bra iaf :)

Sen funderar jag på att åka till Karlskoga på fredag. Ska jag det ? Beslutsångest hej............

Kommentarer
Postat av: elin

Grattis vad kul med VG i alla fall! :) Bra jobbat!

Klart att du ska till Kaaaarlskoga! Det suger hår utan dig! ;) <3



Hoppas vi ses snart!

Kraaaam

2012-03-06 @ 21:33:20
Postat av: svettis

om du känner att du har råd så tycker jag att du ska komma hit ! :)

mellofinal ju !

2012-03-07 @ 03:17:55
URL: http://lindaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0