Blääääääää.

Gick förjävla bra på fysik tentan. Jag tyckte det iallafall :)
När jag kom hem så vare såklart ingen sol framme :( Och en jobbig huvudvärk ville jävlas. Så la mig och vila en stund. Nu mår jag bättre och matlådor, mackor osv till morgondagen är fixade :)

Sitter och försöker plugga till fotvårds tentan som är nästa onsdag. FYFAN ! Tycker det är så fruktansvärt tråkigt. Jag har ingen emot att jobba med fötter. Men tycker inte att det är kul. Kommer definitivt inte att jobba med det när jag är klar. Spyr på skiten. Hjälper ju heller inte att läraren vi hade i det är helt jävla dum i huvet. Får man säga kärringjävel ?

Kommentarer
Postat av: svettis

hoppas hon läser din blogg

2012-03-07 @ 22:53:27
URL: http://lindaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0