första mars.

Jiiisssses va god mat jag och Sanna käka ! :) MHM! Dit drar vi fler gånger haha. Jag åt wokade nudlar med kyckling, grönsaker och cashewnötter :)

Annars idag har jag ju såklart varit i skolan. Första lektionen hade vi elektroterapi. Jävlar va häftigt det är. Man ser resultat på en gång ! Ni som har problem med acne, har super torr hud eller fet hud, gå på en sådan behandling. Ni kommer bli nöjda, det lovar jag :)
Efter det hade vi pedikyr, alltså fotvård. Fyfan. Vi skulle börja lära oss att använda skalpell och en credohyvel, ser ut och fungerar som en osthyvel, fast mindre. Och idag fick jag vara kund. ALDRIG MER vill jag uppleva det ! Asså fötterna blev ju verkligen superfina och så men... Nej. Va så fruktansvärt obehagligt när någon skar och hyvlade på mina fötter. Jag gillade inte det.

Sen nu är jag lite ledsen..
Hade för en gång skull hela helgen planerad. Imorgon skulle jag till Nacka och träffa Sam och hennes kompisar, sen skulle vi in till stan och gå ut. På lördag skulle Elin komma hit och vi skulle festa. Och sen på söndag tänkte jag vara bakis, käka godis och plugga.
Men nej. Inget som blir av :(
Vad ska jag göra nu då? Hatar att vara själv och inte ha något att göra. Får sova bort hela helgen då ist...

Nej vad mycket text det blev. God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0