Mycket.

Va rätt nere igår så orkade inte blogga. Låg bara i sängen hela dagen och kollade på film.
Men idag är det bättre :)
Börjar bli rätt mycket i huvet nu. Alla olka behandlingar ska in, dom olika massagerna, greppen osv. Det är nära nu. Snart ska vi upp på salongen och öva på riktiga kunder. Då börjar allt på riktigt känns det som.
Kollade i min kalender precis, och ser att Sanna kommer och ska få en helkroppsmassage på onsdag nästa vecka. HEJ NERVÖS TJEJ!! Kan den ju inte ens... Stackars Sanna haha.

Va ju på mässa i lördags med. Va kul och intressant. Köpte mig ett vax startpaket :) Så nu ska det vaxas i sommar ! :D

Nu ikväll har jag suttit och skrivit ner arbetsordningen och massageordningen på manikyren och ansiktbehandlingen. Både förhand och på datorn. Så nu har jag lite fusklappar hihi :)
Snälla Sanna ska skriva ut dom med :)



Saknar min Linda som är i Egypten. Hade ju såklart inte träffat henne även om hon hemma. Men har inte pratat med henne på över en vecka nu haha. Linda-abstinens.

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha, inte synd om mig :) jag kommer ha det så jääävla gött!! :D hihi

2012-03-20 @ 11:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0