Vååååååår.

Är det äntligen vår nu? Kan det vara så underbart? Åhh vad jag hoppas det.
Vaknade av att solen sken in i sovrummet. Slängde på mig mjukisar och linne och satte mig på uteplatsen och bara njöt i solen.
Va faktiskt lite seg i när jag vaknade. Lite mycket vin igår kanske. Men nu mår jag fint :)

Kom precis hem efter en promenad i sooooooolen :) Så skönt ute verkligen. Hoppas på lika fint imorgon. För isf ska jag ha en pluggdag i solen :)

Ikväll ska jag laga god mat till mig själv haha. Blir potatisgratäng, kycklingfille och sallad, mums ! :) Sen blir det melodifestivalen framför tvn med en cola och lite godis.
Har varit duktig och inte ätit nått godis på heeeela veckan, och bara duckit en cola, så tycker jag är värd cola nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0