6.

Haft en riktigt bra helg. Så bra.
Men nu har Linda åkt hem. Så nu sitter jag här ensam igen, suger.
Iallafall så har vi haft det jäkligt bra.

I fredags sprang vi runt hela eftermiddan på stan och leta present till Emilie. Till hennes komfirmation.
Sen hemma så fíxa vi tacos och mööös :)

Lördagen va en mycket lång dag. Iväg till Fisksätra kyrka vid 11 där själva konfirmationen va. Sen vidare hem till Emilie och Benne. Vid 4-5 åkte jag och Linda baklucka ut till Nyckelvikens Herrgård där mottagningen var. Middag, mingel osv :) Det var så fina tal och så känslosamt, så nu har jag nästan inga tårar kvar tror jag haha.

Men idag när vi vakna va det lite segt. Vart lite väl mycke champagne och vin igår haha :)
In till stan och käka mumsig kinamat innan Lindas tåg gick mot skogen igen..

Denna vecka består av mycke praktik. Men även en tenta i kemi på tisdag. Har inte börjar plugga än. Kanske ska göra det... ?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0