Effektiva Lina.

Idag har jag gjort mycket.
Hade två behandlingar på praktiken, som vanligt :) Men innan luchen han jag med att vaxa Jessicas axiller.
Sen när klockan va 7, precis innan vi sluta ville Sandra att jag skulle vaxa hennes ben, och den andra Jessica att jag skulle vaxa hennes axiller. Så jag han med halvaben och axiller på 30 min, inte dåligt ! :)
Blir faktiskt lite stolt över mig själv :)

Asså blir lite irriterad på att man inte vet vad det kommer bli för väder i helgen. I förrgår skulle det blir snö, igår regn, och nu sol. Vad händer ? Vill så gärna att det ska va fint väder, så jag och Linda kan vara uuuteee :D
Så nu tycker jag att sommaren kan komma, vill ha sooool, och bruna ben ! :)


sommar i nacka,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0