Glöm inte bort att du är värdelös.



Igår fyllde jag år, 23 - börjar bli lika gammal som jag känner mig. Snart kärring.
Börjar krampa lite smått i kroppen och jag har fått mer rynkor än någonsin. Skolans krämer hjälper inte, kanske ska hoppa av skolan ?
Helt ärligt så tror jag på en större framtid inom Max.
Hur som helst.. Firade inte något speciellt eftersom att mina vänner är 25 mil bort, men i helgen då jävlar är det kalas!

Just det!
Står just nu på startlinjen av vårrruset!
Vet att jag kommer gå hela, behöver inte ljuga för er lägre.
Jag hatar att springa.

Ikväll ska jag nog duscha, börja titta över vad jag ska ha med hem till skogarna och sitta vid datorn och titta på dåliga youtube klipp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0