Teater.

Kollar igenom massa gamla bilder från gymnasiet. Får gråten i halsen. Jisses vad jag saknar att stå på scen.
Är ju så kul :)

Slänger upp några bilder från några föreställningar vi hade :D Eller ja, mina roller haha :)


Magnus Uggla.

Punkfarmor Ebba i föreställningen Leende Guldbruna Converce.

Tjocka Viktor i Madicken.

Oraklet Sabraxas i föreställningen Förfärligt i Fjutteland.

IQ befriade Birgitta i föreställningen Om det vore en film alltså.

IQ befriade fjortisen Camilla, Millan, i föreställningen The King.

IQ befriade fjortisen Camilla, Millan, i föreställningen The King.

En deprimerad och mentalt instabil gravid kvinna i en monolog som hette Jag står här framför er helt naken.




ps. Jag vet, så jävla fula bilder haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0