Tisdag.

Kändes bra att vara tillbaka i skolan idag :)
Hade en pedikyr på dagen och bara en frans och brynfärgning nu på kvällen, gick skit bra!
Sen hade jag och Dominique inget att göra, så hon gjorde en cellulit behandling på mig. Shit i helvete vilken reaktion det blev. Min hud gillade inte det alls. Röd, svullen, varm och ajaj, haha. Min lärare trodde att det kanske kunde vara en klorreaktion, så nästa gång ska vi pröva med destilerat vatten :)
Nu fatta ni säkert inget, men det skiter jag i :)

Sen så visade jag min såriga och flagnande hårbotten för min lärare. Troligtvis är det Seborré, äckligt som fan. Men nu vet jag iaf vad det är :)



Börjar undra vart Kent biljetterna är, vill ha dom nuuuuuu ! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0