Blev inte så.

Skrev visst aldrig haha.
Jag är verkligen sämst på att blogga, jag vet !
Men om jag hoppar över en dag så glömmer jag och sen tappar man lusten.
Men ska väl försöka igen då!
 
Är mycket som händer i mitt liv just nu. Eller ja, mycket och mycket..
Lite förändringar iaf. Till det bättre :)
Jag är glad, gladare än på länge.
Livet är bra just nu :)
 
Skolan rullar på. Är klar med mitt specialarbete, SKÖNT !
Några prov som väntar här snart. Så plugg står på schemat ganska mycket.
 
Nästa helg fyller två av mina finaste vänner år.
Linda 22 år.
Anna 23 år.
Dom ska firas. Så jag åker självklart hem :)
Hemmafest, yum !
Kommer bli en sååååå bra helg, på alla sätt :)
 
Nu tv och fila naglar.
dom tycke inte att det va lika kul som jag.
sessan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0