Klantigt.

Blev inget vin igår. Blev bara fredagsmys typ :) Men inga fel de heller.
 
När vi vaknade idag så va Jimmy snäll och körde mig till Gärdet där jag skulle möta upp Elin och Marcus som va i stan :) Vi kolla runt på nån värdelös sko outlet där. Men vi åkte sedan vidare till Barkarby för att gå på den outleten istället.
MEN vi han inte så långt... Skopunkten låg precis brevid. Jag och Elin kom ut ur den affären med 9 par skor. 9!
Elin den galningen köpte 6 par, haha. Galen tjej.
Jag köpte "bara" tre par hihi. Stövlar såklart :)
Nä men det behövdes, då alla jag äger är trasiga, så blir blöt om fossingarna när det regnar.
 
Nu sitter jag här på mitt rum. Tänkte ladda min telefon, eftersom jag bara har 23% kvar.
Men inser då att jag har glömt den hos Jimmy. NEEEEEJ !
Helvete. Så jävla klantigt.
Fick gå upp till Owe (han jag bor hos) och låna en sån där väckarklocka som går på batteri, har inte haft en sån sen 9an typ haha. Eftersom telefonen troligtvis kommer dö under natten, och jag sover.. ah.. för länge om man säger så, om ingen väcker mig.
Men iallafall så jag kommer upp imorgon. Måste tvätta, stada och massa sånt tråk. Och sen såklart åka och hämta min laddare :)
Helt sjukt vad handikapad man känner sig utan telefon. Hemskt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0