11.

Blev visst en lunch på stan iallafall :) Dock med några från klassen istället.
 
Nu sitter jag hemma och skriver på mitt arbete. Har ändrat ämne tusen gånger sen jag börja skriva. Men nu har jag bestämt mig för ätstörningar.
Har lyckats fixa så jag har med en intervju med. Kommer bli bra de :) Så tackar snälla Petra som ställer upp på de :)
 
Nu ska jag ta en powenap (kommer förmodligen bli mer en såå....) och sedan fortsätta skriva :)
 
 
 
Måste bara säga att jag trivs så bra i min klass just nu ! :)
Har verkligen haft ett helvete från att vi börja tills sommarlovet, vantrivts och inte mått bra alls.
Men nu känns allt så himla mycket bättre :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0