Men ursäkta ?!

Visste inte att du inte hade nått liv svettlinda, och istället bara sitter och läser min ouppdaterade blogg.
 
Jaja, får la skriva littttteeee dååå.
Mitt senaste inlägg är från förra torsdagen.
Det va en bra dag. Jag och några tjejer från klassen drack lite vin och käka tapas efter skolan. Hur trevligt som helst :)
 
Sen vet jag inte om det har hänt så mycket.. ?
Har spelat bowling, epilerat (PÅ MIG SJÄLV!!!!!!), varit i skolan, försovit mig till skolan, varit sjuk, och målat naglarna.
Typ så mina dagar ser ut haha.
 
Imorgon har jag och några tjejer från klassen bokat bord på Koh Phangan. Ska fira Charlotte :) Så vi ska käka där, och sen kanske vidare ut :)
 
 
 
 
 
Sorry, ska bli bättre på att blogga hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0